konsepti

brygga -ravintolakonsepti sai alkunsa vuonna 2012, kun slope adventures oy ja lammin sahti oy tekivät yhteistyösopimuksen sahtimessi -ravintolan kehittämisestä Lahden matkustajasatamassa.

sahtimessi toukokuussa 2012

sahtimessiravintolan tilalle avattiin toukokuussa 2012 slope adventures oy:n kehittämä brygga -laituribaari, jonka slope adventures oy osti lammin sahti oy:ltä toukokuussa 2013. brygga citybar lahti perustettiin lokakuussa 2013 vahvan asiakaspalautteiden edesauttamana – uudistuneelle brygga -konseptille haluttiin ympärivuotinen ravintola lahden keskustaan.

brygga laituribaari kesällä 2016

brygga laituribaari kesällä 2016

bryggan konsepti rakentuu suomalaisen pienpanimotoiminnan, livemusiikin, modernin pub-kulttuurin ja rennon, mutta asiallisen palvelun ympärille. asiakaslupauksena voidaan pitää alueen laajinta suomalaisten pienpanimoiden juomavalikoimaa.
musaa

brygga ravintolat ovat pääasiassa kokoluokaltaan 50 – 80 -paikkaisia, modernilla tavalla sisustettuja intiimejä livemusiikkipubeja. toimintaa parhaiten kuvaa slopeadventures groupin slogan: fun – that is what we do, keskeisessä roolissa on sekä asiakkaiden että henkilökunnan hauskanpito. ideologinen tausta on siis hyvänmielen ja hyvänolon tuottaminen paikallista osaamista hyödyntäen; sukupuolisensitiivisesti ketään ihmisryhmää loukkaamatta.

nykyisin toimintaa harjoitetaan kolmessa ravintolassa lahdessa. syksyllä 2016 avautui uusi, n. 400 asiakaspaikkainen katu-livemusiikkiklubi Lahden matkakeskuksen viereen. elokuussa 2017 toiminta siirtyy Isku Areenan tiloihin. lisäksi toiminnan osina ovat b.r.g -travel eli matkailupalvelut sekä kotimaahan että ulkomaille. ensimmäinen lifestyle accessory / vaatemallisto julkistettiin keväällä 2017.

brg